Find en bruger

Her vil der komme en samling af anvisninger på hvordan du anvender KKC-Forum, og får mest ud af systemet. Mangler der en anvisning du synes der burde være i samlingen, kan du skrive et indlæg med ønsket nedenfor.
Besvar
Brugeravatar
PELP
Site Admin
Navn: Poul Erik Lind Pedersen

Find en bruger

Indlæg af PELP »

Har du af en eller anden grund brug for at finde frem til en anden brugers profil her i KKC-forum - måske vil du finde en adresse eller telefon nummer eller sende en PB eller mail til vedkommende - så er der en enkelt måde at finde vedkommende på.

(Tip: klik på billederne for at gøre dem større.)
we_find bruger_1.png
I topbilledet er der nederst i venstre side et menupunkt der hedder "Tilmeldte brugere". Tryk på den og du får en liste over dem der er brugere i systemet. Den viste liste er fra KKC-forums begyndelse, og ikke ret lang, så den er til at overse. Kan du finde den du søger her, skal du blot klikke på vedkommendes brugernavn, og du kommer til profilen.
we_find bruger_3.png
Er vi derimod blevet så mange brugere, at der er flere sider fyldt, kan det være en god idé at bruge søgefunktionen. Her trykker du på "Find en tilmeldt bruger". Du kommer nu frem til en søgeformular hvor du kan udfylde en af de felter som du kender indholdet af og så trykke på "Søg". Så får du en liste af brugere der opfylder de kriterier du brugte.
find bruger_4.png
Hvis du ikke kan huske hele brugernavnet eller indholdet af et af de andre felter, kan du bruge et såkaldt wildcard. Det er et tegn - " * " (asteriks) der kan erstatte et hvilken som helst andet tegn eller flere tegn. Vil du f.eks. finde min profil, men kun kan huske de to første bogstaver i mit brugernavn kan du skrive "pe*", og så vil systemet finde frem til mig og alle andre hvis brugernavn starter med "pe".
Med venlig hilsen

Poul Erik Lind Pedersen
24753221

Billede

Besvar